Sunday, August 25, 2013

18.SAD!

A Süss, Alkoss, díszíts! 18. fordulójának felhívása…


A Süss, Alkoss, Díszíts! nevű játékot Kiskuta hívta életre, azóta bloggerről-blogerre száll a házigazda szerepe, ráadásul minden fordulóban egy új és ötletes téma alapján sütögethetünk! Az előző fordulót Zsófi vezényelte, aki egy időutazásra hívott bennünket, hiszen „A gyermekkor íze” című fordulóra invitált bennünk. Tőle aztán nagy örömmel, és még nagyobb lelkesedéssel én vettem át a stafétát, bár jómagam még egyetlen fordulóban sem vettem részt, valahogy mindig lemaradtam…

A jelenlegi forduló ötlete leginkább azon alapul, amit Magyarországban szeretek, és ami Helsinkiben számomra a legjobban hiányzik. Mindez nem más, mint az otthonom. Jómagam ugyanis egy kis bakonyi falu szülötte vagyok, így a „nyárikonyhák” világa, a csalamádé, a disznóvágás, a házi kalácsok és a falusi sütik nagyon közel állnak hozzám, és be kell valljam: hiányoznak is! Éppen ezért szeretném, ha ebben a fordulóban mindezt visszahoznátok nekem, így a 18. SAD témája a következő:

Falusi konyha, népi ízek…



A téma alapján értelemszerűen ebben a fordulóban olyan receptetek várok, ami kicsit sem „cukrászda-szagú”, ellenben falusi, vidéki, népies, vagy éppen Magyarország különböző tájegységeire jellemző.

A játék feltételein ebben a fordulóan egy picit szeretnék módosítani, így a következő szempontok alapján várom a receptjeiteket:
-édes süteményeket, vagy sós ropogtatnivalókat egyaránt küldhettek,
-természetesen azok a személyek is résztvehetnek a játékban, akik bloggal ugyan nem rendelkeznek, azonban a következő forduló rendezésének jogát egy bloggal rendelkező játékosnak fogom átadni,
-az elküldött receptek mellé várom a következő forduló ötleteit is abban az esetben, ha te szeretnél a következő forduló házigazdája lenni!

A játékra egy db fotót várok, valamint a receptet, a bloggal rendelkezőktől pedig a bejegyzés linkjét is várom! (Nem pedig csak 1 db linket...)

Itt szeretném fehívni a figyelmeteket két igen fontos dologra még: 
(1) A játék során nem azt várom, hogy egy régebben elkészített recept linkjét küldjétek el nekem, hanem lehetőség szerint a kiírást követően rendelkezésetekre álló idő alatt készítsetek valamit és azt posztoljátok a blogotokon!! 
(2) Természetesen ha úgy gondoljátok, hogy van még egy-két olyan régebbi recept a blogotokon, ami illik a mostani játék arculatába, akkor azokat is csak abban az esetben várom, ha legalább 1 friss, a játékhoz kapcsolódó bejegyzés van a blogotokon!
Megértéseteket köszönöm!

Beküldési határidő:
2013 október 4. (péntek) éjfél.

Üzeneteiteket az
ildikovarga@hotmail.hu
 címre várom, az üzenet tárgya 18. SAD! legyen.

Remélem sokan csatlakoztok a játékhoz, mindenkinek jó főzőcskézést kívánok!
Szép napot, ildiKOKKI


Az eddigi fordulók és témáik:

25 comments:

  1. Már nagyon vártam hogy mi lesz a feladat? Ötleteset találtál ki, ami ilyenkor úgy tűnik hogy könnyű aztán mikor dönteni kell hogy mit is készítsek akkor megtorpanok a döntésben. Addig viszont bőven van idő számíthatsz rám hogy itt a helyem és jövök majd!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gyere Éva, neked is biztos valami szuper finomság lesz a tarsolyodban!

      Delete
  2. Még én sem vettem részt soha ebben a játékban, de most örömmel csatlakoznék :)
    A téma pedig nagyon jó. Nem csodálom, hogy ez hiányzik ott kint neked.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen, itt nagyon sok minden más, mind odahaza, de cseppet sem panaszkodom! Most úgyis elhozzátok nekem egy szép csokorba gyűjtve a falut, úgyhogy az jócskán kárpótol gasztronómiailag! :)

      Delete
  3. Ildikó nagyon ötletes feladatot találtál ki! Jövők én is:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem a falu mindenkinek ott a szívében, mert a vidéknél nincs jobb... Gyere te is, várlak szeretettel!

      Delete
  4. Szuper téma! Mindenképpen jövök :)

    ReplyDelete
  5. Szívemhez közel álló téma, hasonlóképpen vagyok én is itt Norvégiában:) Remélem most nem fogok lemaradni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én nagyon szeretem a blogod és amiket csinálsz, sokat nézelődök nálad! A Párom mindíg unszol, hogy menjünk végre Norvégiába, mert ő az északi országok nagy szerelmese, de én egyenlőre Norvégiát "közelebbről" csak tőled ismerem! Gondolom megint egy szuper receptet készítesz, alig várom!

      Delete
  6. Hűha! Ki nem hagynám! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nálad a Blogkóstoló, nálam a SAD... Majd küldöm én is az anyagot, már kinéztem! Remélem lesz időd rám is és küldesz te is valami meglepit nekem! :)

      Delete
  7. Ezúttal én is szívesen részt vennék! Köszönöm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Természetesen szabad jönni, van ídő, várom a receptedet!

      Delete
  8. Tetszik a téma, igyekszem jönni én is!

    ReplyDelete
  9. Ebben a játékban mindenkitől egy frissen elkészített bejegyzést várok fotóval, NEM pedig egy régebbit! Ha lehet ezt tartsátok be, de ezzel kapcsolatban frissítettem a postot!

    ReplyDelete
  10. Nagyon jó ötlet! Jövök mindenképpen!

    ReplyDelete
  11. Én is jövök! Tetszik a téma.

    ReplyDelete
  12. Naná, hogy rám is számíthatsz! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. És naná, hogy valami szuperfincsiséget küldesz majd!

      Delete
  13. Nagyon jó, hogy ilyen sokan érdeklődtök! Várom a meglepiteket!

    ReplyDelete